Budowanie list mailingowych

Zajmujemy się budowaniem bazy mailingowej i tworzeniem strategii mailingowych. 

W skład tego procesu wchodzi szereg elementów przedstawionych na poniższej graficę.

Przekierowujemy potencjalnych klientów ze stworzonych reklam (np. na Facebook’u) na landing page (stronę lądowania), w celu pozyskania maila. Landing page, jest specjalnie przygotowaną stroną, która nie zawiera elementów, które dawałyby możliwość opuszczenia strony, bez wcześniej zrealizowanego celu (np. pozyskanie maila). Na takiej stronie nie ma zakładek takich jak, OFERTA, O NAS czy KONTAKT.

Baza email ludzi zainteresowanych Twoim produktem powoduje nam kolejne możliwości zachęcania do dokonania zakupu. Dodatkowo jest to znacznie tańsza opcja niż płatne reklamy Google czy Facebook.

Do zebranej bazy email wysyłamy:

1. Newsletter informujący o nowym produkcie, promocji czy też o treści edukacyjnej.

2. Tworzymy wysyłkę cykliczną (autoresponder) w myśl zasady Poznaj mnie -> Polub mnie -> Zaufaj mi -> Kup ode mnie.

Lista mailingowa pozwala nam przypominać naszemu klientowi o nas. Jesteśmy w stanie stworzyć więź między klientem a naszą firmą, co zmniejsza szanse, że dokona zakupu u naszej konkurencji.

 

Dostosowujemy strategię budowania list mailingowych do konkretnego przypadku.