Google Ads

Gotowy na zwiększenie widoczności swojej firmy w sieci?

Dowiedz się jakie możliwości daje Google Twojej firmie i wybierz sposób w jaki chcesz ją reklamować. Zachęcamy do rozmowy z doradcą, który odpowie na nurtujące Cię pytania.

Sieć Wyszukiwania

Wykorzystaj reklamy tekstowe, aby dotrzeć do klientów.

Sieć Reklamowa

Wyświetlaj reklamy graficzne na stronach partnerów Google.

Zakupy Google

Stwórz reklamy swoich produktów i rozpocznij promocję w sieci.

Reklamy Wideo

Przyciągaj uwagę na YouTube’ie i na innych portalach w sieci.

Promowanie aplikacji

Zachęć internautów do zainstalowania Twojej aplikacji. 

Sieć Wyszukiwania

Google to wyszukiwarka, której misją jest skatalogowanie światowych zasobów informacji i uczynienie ich powszechnie dostępnymi i użytecznymi. Jej ogromny sukces ma wpływ na codzienne życie prawie każdego człowieka. Pozwala na szybkie odnalezienie odpowiedzi na niemalże każde pytanie. Coraz więcej osób planując wakacje, wizytę u fryzjera lub u dentysty, czy też szukając transportu zaczyna od wpisania hasła w wyszukiwarkę internetową. Wyniki, które pojawiają się na ekranie, to właśnie sieć wyszukiwania. W Polsce 97 % użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google, dlatego jest idealnym miejscem na Twoją reklamę, która będzie już odpowiedzią na przyszłe zapytania potencjalnych klientów.

Sieć Reklamowa

To wirtualna przestrzeń w której można umieszczać reklamy display?owe* i materiały wideo. Obejmuje ponad 2 miliony witryn w tym Youtube?a, Gmail?a i posiada zasięg ponad 90% użytkowników internetu. Ważnym aspektem prowadzenia kampanii w sieci reklamowej jest odpowiednie zdefiniowanie odbiorców. Najpopularniejszą i zarazem jedną z najbardziej efektywnych metod jest remarketing, czyli wyświetlanie reklam w sieci reklamowej użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę.

*reklamy display?owe ? to reklamy tekstowe, graficzne, elastyczne, a także animowane.

Zakupy Google

Ten typ reklamy przeznaczony jest dla sklepów internetowych. Po wpisaniu konkretnego słowa kluczowego do wyszukiwarki Google, np. ?sukienka?, reklama wyświetli się w postaci zdjęcia produktu wraz z nazwą, ceną i jego marką. Po kliknięciu reklamy, użytkownik zostanie przekierowany na stronę lądowania, w której widnieje szczegółowy opis produktu oraz wezwanie do działania, np. ?Kup Teraz?. W niektórych przypadkach można dodatkowo umieścić opinie o produkcie, aby zwiększyć zaufanie klienta.

Reklamy Wideo

Reklamy wideo dają możliwość odtwarzania filmów na YouTube?ie, w witrynach partnerów wideo i aplikacjach należących do sieci reklamowej Google. Czas trwania reklamowego wideo i sposób płatności dzielą te reklamy na 4 rodzaje:

  • Reklamy TrueView In-Stream
  • Reklamy wideo TrueView Discovery
  • Reklamy w przerywniku
  • Reklamy Out-Stream

Promowanie aplikacji

Reklama aplikacji wyświetlana jest jednocześnie w sieci wyszukiwania (Google Play) i w sieci reklamowej. Promowanie aplikacji mobilnych ma za zadanie zwiększenie liczby pobrań i zwiększenie liczby użytkowników. Firmy posiadające już reklamę w sieci wyszukiwania mogą skorzystać z możliwości dodania do standardowej reklamy rozszerzenia aplikacji (umożliwia instalacje aplikacji), która będzie wyświetlać się użytkownikom na urządzeniach kompatybilnych z programem.

Wypełnij formularz, aby otrzymać wycenę.